17 Haziran 2010 Perşembe

Dünya Kupası


Şu gördüğümüz alet 2010 Dünya Kupasının seneler sonra bile anılmasını sağlayacak ya ona yanıyorum en çok..Maçı ekrandan izleyenlerin zevkinin içine etmesi bir yana sahadaki futbolcuları da etkiliyor bence..İzlediğim en kötü turnuva şu ana kadar oynanan maçlarıyla 2010 Dünya Kupası..Allahtan dün Şili'nin güzel oyunu ve İsviçre'nin sürprizi vardı da biraz keyif alabildik yine..Umudum tamamiyle 2.tur sonrası maçlarda ilk turdan çok bir şey çıkmayacak gibi geliyor bana..Gruplara gelirsek;

A Grubu: Uruguay dün akşam ev sahibini yenip avantaj yakaladı bu akşam oynanacak maçın sonucuna göre Uruguay ve gruptan çıkacak diğer takım şekillenir..

B Grubu: Arjantin ve Güney Kore kalite olarak sıyrılıyor diğer takımlardan bu ikisi geçer turu..

C Grubu:İlk maçlarda favorim olan İngiltere kaleci mallığıyla puan kaybetti ama turu geçeceklerdir..2.takım Amerika olur sürpriz gelmez bu grupta..

D Grubu:İlk maçların en iyi takımı Almanya 9 puanı alır çıkar..2.takım Sırbistan olabilir..

E Grubu:Hollanda kesin çıkar ama 2.takıma karar veremiyorum..Danimarka olur herhalde..

F Grubu:Sıkıcı grup..İtalya ve Paraguay çıkar..Hiç bir maç tat vermez..

G Grubu:Brezilya 1.çıkar..Kuzey Kore'ye bence Portekiz veya Fildişi takılacak..Kore'ye puan kaybetmeyen çıkar..Ya da ekstra olarak Brezilya'yı yenebilen çıkarsa o da çıkabilir ama sanmıyorum..

H Grubu: Sürpriz gelen ilk grup bu sanırım..Şili harika top oynadı tabi karşıdaki takım çok zayıftı o ayrı ama turu geçerler bence..İspanya elenirse kimse şaşırmasın diyorum bu grupta..

Bakalım tahminlerin ne kadarı tutacak.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder